Det här är för uppgiften Inl. 3b. Jag har skrivit om en intervju som jag gjorde för min C-uppsats i litteraturvetenskap till en artikel och låssas att den blivit publicerad i ett litterärt magasin. Det blev lite extra jobb. Fast jag har faktiskt en svag förhoppning om att någon gång få skriva sådana här saker på riktigt, så det gör inget.

Den handlar om en poet från Göteborg som heter Ragnar Strömberg.

ragnar

Klicka på bilden

En kommentar om illustrationerna: Jag har kommit över en äldre version av Corel Painter igen så det är vad jag har använt. Det känns lätt att göra snygga illustrationer i Painter. Nu ser det ut som kritor, vattenfärg och guldpenna, men om jag hade gjort samma illustration i Photoshop hade det set ut som om jag hade målat alltihop med airbrush. Ingen med den minsta smak gillar airbrush.